Klik hier voor de privacyverklaring
Laatst bijgewerkt: 16/04/2025
Door het afsluiten van een abonnement bij Pixel Arcade ga je akkoord met de onderstaande voorwaarden. We houden het graag duidelijk en eerlijk, zodat jij gewoon kunt focussen op gamen!
1. Over ons
Pixel Arcade
Tramkade 18, 5211VB, ‘s-Hertogenbosch
E-mail voor abbonementzaken: abbonement@pixelarcade.nl
E-mail voor algemene zaken: info@pixelarcade.nl
Telefoonnummer: zie onze website https://pixelarcade.nl
2. Wat houdt het abonnement in?
Met een Pixel Arcade Supergamer abonnement kun je onbeperkt gamen tijdens onze reguliere openingstijden.
Let op: je abonnement geeft géén toegang op:
3. Kosten en betaling
4. Looptijd & opzeggen
5. Wat bij te late betaling?
Als je betaling niet op tijd binnen is, wordt je abonnement direct gepauzeerd. Je kunt dan tijdelijk geen gebruik maken van je toegang totdat de betaling alsnog is voldaan.
6. Beëindiging door Pixel Arcade
In uitzonderlijke gevallen kan Pixel Arcade besluiten om abonnementen te beëindigen, bijvoorbeeld bij sluiting van de arcade. In zo’n geval loopt je abonnement automatisch af.
7. Leeftijdsgrens
8. Huisregels & gedrag
We willen een fijne plek voor iedereen. Daarom gelden er huisregels, te vinden op:
https://pixelarcade.nl/huisregels/
Overtreding van deze regels kan leiden tot schorsing of beëindiging van je abonnement.
9. Aansprakelijkheid
Je betreedt onze arcadehal op eigen risico. Pixel Arcade is niet aansprakelijk voor letsel of schade aan persoonlijke eigendommen. We vragen je ook verantwoordelijkheid te nemen voor bezoekers die je meeneemt.
10. Prijsverhoging
Pixel Arcade behoudt zich het recht voor om de abonnementsprijs tussentijds te verhogen, indien noodzakelijk door bijvoorbeeld stijgende operationele kosten. We zullen je altijd minstens 1 maand van tevoren informeren over een prijsverhoging via het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je inschrijving. Als je niet akkoord gaat met de nieuwe prijs, kun je je abonnement opzeggen voor de verhoging ingaat, met inachtneming van de gebruikelijke opzegtermijn van 1 maand.
11. Klachten & geschillen
Heb je een klacht of een opmerking? Neem dan eerst contact met ons op via leden@pixelarcade.nl. We zoeken graag samen naar een oplossing.